fredag 17 september 2010

80-talsvimplar, comming up!

Jag har fått ännu en beställning på vimplar av kompisen jag berättade om igår.
Denna gång är det till en monter på Hem-mässan i Älvsjö.
Temat skall vara 80-tal och Falcon Crest-party.
Rosa, tukost, mintgrönt och guld!
Denna gigantiska lila-glittriga leopard kommer vara med i montern så jag fick bilden som inspiration.
Detta blir lite annorlunda från de barnvimplar i kjuka färger och retro-tyger som jag brukar göra. Men grymt kul!!

Nu ska jag träda in i ett riktigt 80-tals mood och knåpa ihop de galmmigaste vimplarna världen någonsin skådat!! :-)

Återkommer med bilder på resultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra