måndag 4 oktober 2010

Hösttider = kofttider

Nu är hösten verkligen här! Mörkare på kvällarna, frost på morgonen och gula löv överallt. Samtidigt som jag tycker det är lite jobbigt att det blir kallare och kallare och mörkare och mörkare, så tycker jag att det är lite härligt att man får tända ljus och sätta på sig varma mysiga kläder. :-) Men snabb titt i garderoben hemma sa mig att den behövs uppdateras med massa mysiga koftor. Fort!
Här är några härliga koftor jag hittade, som jag gärna uppdaterar min garderob med!



1 kommentar:

  1. Ja, koftor kan man aldrig få för många av! En av få fördelar med höst och vinter enligt mig;-)

    Kram,
    A

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra