lördag 9 oktober 2010

Massa mässa

Var på Hem- och Villamässan och UnderBARA BARN-mässan igår. Barnmässan var tyvärr inte så mycket att ha. Mest en massa REA och mässerbjudanden överallt och när jag hittade något jag ville köpa så var det så otroligt lång kö så jag orkade ändå inte stå där.

Men Hem- och Villamässan däremot... vad mycket härlig inspiration! Färger, fomer, dekoration, möbler, pynt, filtar, kuddar och mycket, mycket mer! Här är några av mina favoriter:

Annorlunda och rolig vägprydnad och två fantastiskt söta lampskärmar

Ett av de finaste skrivborden jag någonsin sett!

Roliga och fina kuddar i härliga färger fanns det gott om.

Jag skulle sååå gärna ha en liten stad hemma av dessa ljuslyktor!

Superfina stickade filtar och kuddar och en ännu finare pall i form av ett får.

 
Supersöta ballerinagrodor.

Det var ett axplock av allt fint och roligt jag såg och för er som har möjligheten säger jag bara: gå dit och titta och låt er inspireras! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra