söndag 14 november 2010

Helgen som gått

Ibland känns det som om tiden inte räcker till någonting och ibland känns det som att tiden aldrig tar slut och man hinner med hur mycket som helst. Det här helgen har varit en typsik sån helg, då det känns som vi gjort ett helg gäng med roliga saker.

Borta på middag på fredagen, fika hos mina föräldrar och restaurangmiddag med kompisar i lördags och mysig lunch med tjejerna och idag. Mellan allt detta har jag faktiskt hunnit med att sy en hel del också.
En bra helg, helt enkelt!

Snuttefilt, värmekudde, julstrumpa, mössa och vimplar. Kudden är beställd av en kollega, mössan och snutten är bebispresenter till kompisar och strumpan och vimplarna hittar ni på Signerat.

6 kommentarer:

  1. Enligt min erfarenhet så är det alltid på jobbet som jag tycker att tiden segar sig fram, aldrig när jag är ledig... det där nere i det vänstra hörnet på din bild, vad är det? Tyg?

    SvaraRadera
  2. Som jag brukar säga, hur många timmar har ditt dygn?! ;).. Blir såå imponerad av vad du hinner med och fina saker blir det också.

    Ser fram emot din julkalender, bra idé.

    Tjing
    /Mia

    SvaraRadera
  3. Åhh va härligt med en sån helg! Superfina saker du skapat! Jag bara älskar julstrumpan.. <3

    SV: Jo jag ser fram emot att ta en tripp till clas ohlson..någonting skall jag väl ändå få med mig hem.. =) <3

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  4. Ja ibland går allt som på räls! Ha en skön kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. Gudars vilken helg, härligt med sådana!
    Fattar inte att det kan vara så olika med vad man hinner =)) Ibland känna det som om dygnet har 100 timmar och ibland 5...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj, vilket flyt du måste haft;-) Julstumpan är urfin likaså tyget till vetekudden....

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra