onsdag 5 januari 2011

Alla spåren undanröjda


Nu på morgonen har jag plockat bort de allra sista spåren av jul och nyår. Det lär nog dröja innan snön försvinner och våren kommer men nu behövdes det i alla fall lite färg och vårkänsla här inne.

Så idag åkte de nya kuddfodralen jag köpt av Lotten på.  


De röda jultavlorna har bytts ut mot mera härlig färg.

Nu återstår bara att köpa lite nya fina blommor, sen är jag redo för våren (och den kan gärna komma när som helst, för jag har tröttnat lite
på kylan nu)! :-)

7 kommentarer:

  1. Härligt! Jag är så sugen på att göra samma sak, och i helgen är barnen utlånade, så då lär det ske :-) Men jag köpte nya växter igår, såå skönt att bli av med hängiga azaleor och torra enar!

    SvaraRadera
  2. Mm så fint det ser ut med den lila kudden som komplement till de färgstarka ;-) Jag är oxå lite sugen på att städa bort julsakerna... men det får vänta till helgen. Ikväll jobbar jag...

    SvaraRadera
  3. Trött på kylan är man och längtan efter ljus, färska blommor och krispiga vårpigga färger är stor!

    Maja

    SvaraRadera
  4. Ja nu längtar till och med jag som är en snöälskare på våren! Men här har det kommit nysnö under natten...... Ha en fin dag! Kram Iréne

    ps tävling på "G" ds

    SvaraRadera
  5. Hej hej hittade hit igen.
    Du har en härlig stil i ditt hem :)

    Här hemma får julen hänga med ett tag till, mysighetsfaktorn är hög.

    /Carina

    SvaraRadera
  6. Härligt vårigt det blev! Kuddarna är underbara!

    SvaraRadera
  7. Lottens kuddar är underbara och hjärtetavlan är supersöt! Har du skapat den själv?

    Kraaaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra