fredag 25 februari 2011

Vinnarna är dragna!!


33 000 besökare är passerat och vinnarna i min utlottning är nu dragna.

Grattis till:
Jenny med bloggen Supersnella
Katrin med bloggen Gobitarna i gula huset

Men bara för att jag är så glad att så många ville vara med i utlottningen (hela 104 stycken!) så bestämde jag mig i sista stund för att dra tre tröstprisvinnare som får varsin liten överaskning på posten.

Tröstgrattis till:
Maria med bloggen Jag blommar
Janne med bloggen Mitt lilla Krimskrams
Hanna (utan blogg)

Alla vinnare, maila mig på petranuhma@gmail.com!

6 kommentarer:

  1. Grattis till de lyckliga!

    /Mia :)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till vinnarna!

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis till vinnarna!

    SvaraRadera
  4. Er det sant??! Så fantastisk - jeg har jo generelt ganske dårlig vinnerlykke :) Skal sende deg en epost straks :)

    åh, lykkelige meg!!

    SvaraRadera
  5. Åh grattis till vinnarna. Ska nog försöka mig på att sy en egen sjal. Kan ju inte vara sååå svårt ;)

    SvaraRadera
  6. Nämen OOOOJ vad förvånad jag blev att se mitt namn här. Mocklis mig alltså! Och tusen tack snälla Petra! Jag har mejlat dig.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra