måndag 14 mars 2011

Påfyllning av tyger och band


Gjorde en snabb avstickare in på Erikshjäpen i lördags och hittade bland annat det här fantastiskt fina påslakanet. Kraftig fin bomull och med rader av små, små broderade blommor. Jag har redan huvudet fullt av alla söta barnkläder som ska sys av det här.


För ovanlighetens skull fick jag även med mig lite dekorationsband hem. Jag tittar alltid efter spetsar och band på loppis men det verkar vara något som folk håller hårt i och inte gör sig av med, för det är nästintill omöjligt att hitta, tycker jag.

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt tyg, vacker blå färg. ha en bra måndag! Kram

    SvaraRadera
  2. Hærlig stoff og skikkelig liker de båndene :o)
    Blir spennende å se hva du lager av dem.

    Ha en kreativ og flott dag.

    SvaraRadera
  3. Tuuusen takk for den nydelige overraskelsen som jeg fikk i posten på lørdag! Litt av en trøstepremie! Hurra:)
    Den var superfin!

    Klem, Janne

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra