torsdag 3 mars 2011

Stafett


När jag tittade in hos Hildemihos härom dagen blev jag alldels bubblande glad.
Hon hade mottagit en stafettpinne som gick ut på att tipsa om tre fina bloggar och då var jag med bland dom tre! Tack för dom rara orden!


Självklart plockar jag upp stafettpinnen och skall tipsa er om tre härliga bloggar. Som alltid är det svårt att välja ut tre stycken. Men jag tänkte mig att jag ska ta tre som jag inte länkat till eller tipsat om tidigare, och som har lite annan inriktning
än min egen.

Så håll tillgodo, dessa tre bloggar tyckar jag inte att ni ska missa:

My lovely grandma - Josefin skriver om lite allt möjligt med framför allt en hel del om visual mercandising vilket jag tycker är väldigt intressant. Hon visar alltid fina bilder och ger söta små tips.

Emmas husbestyr - om ni gillar sötsaker och att baka så är denna blogg ett måste. Jag blir alldeles galen varje gång jag tittar in där och ser dom underbara bilderna på smarriga bakverk.

Rackarungar - Anna bjuder er på vackra bilder och skarpa tankar och betraktelser från vardagen och hennes omgivning.


Nu har jag sprungit min sträcka på stafetten och lämnar över pinnen till dessa tre och hoppas att ni tar den vidare och tipsar oss om era tre favoriter.


Blommorna har ju inte mycket med texten att göra men jag var bara tvungen att visa min söta trälåda jag hittade i helgen. Visst är den fin?! :-)

6 kommentarer:

  1. Men wow, tack snälla. Nu blev jag verkligen bauta-glad. Sitter jag här på tunnelbanan och ler. Fån-ler. Folk måste undra. Men det skiter jag i. Tänk att jag fick vara med på din lista. Jiipie! Funderar på att göra high-five med någon när jag kliver av.

    Och trälådan, ja den är bland det sötaste jag sett.
    Kram Anna

    ps. Du måste berätta avd du tyckte om klänningarna sen.

    SvaraRadera
  2. Jättefin vårlåda! Ska kika in i de bloggar du har rekommenderat! Spännande!
    Ha en bra och kreativ dag! Ute

    SvaraRadera
  3. Grattis och tack för fina bloggtips.

    Jaa, jättesöt trälåda. Och vilka fina tröstpris jag såg hos Maria (korten med bakelserna)

    /Mia :)

    SvaraRadera
  4. Stafettpinnen var deg så fortjent!
    Nydelig blomster i fin fin trekasse.
    Nå skal jeg sjekke ut dine nye tips....

    SvaraRadera
  5. Tack! Va glad jag blir!! Har ju min lilla serie med måndagslänktips (http://emmashusbestyr.blogspot.com/search/label/Måndagstips) så jag sparar på mina bästa länktips till det. ;) Men är känner mig hedrad att jag fick vara med på din lista!!

    Hoppas du får en skön torsdag! Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Men gud tack så mycket! så gullig du är! :) åh vilka underbara lapptäcken du visar längre upp. Man får lov att säga att det är det finaste man gjort faktiskt! och kan förstå att du känner så själv :) Kram på dig!!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra