tisdag 15 mars 2011

Tisdagstema - bokhyllor


Jag är inget stort fan alls av bokhyllor - som är denna veckas tisdagstema.
Tycker mest att dom tenderar att bli en samlingsplats för en massa saker som man lika gärna kan göra sig av med. Jag brukar t.ex. ofta försöka ge våra lästa böcker vidare till någon annan. Så att fler kan få glädje av dom. 

Men lite förvaring och hyllor vill och behöver man ju förstås hemma och då tycker jag att det finaste är att sätta upp hyllor direkt på väggen, som dom här vi har i Viggos rum. Det blir dessutom betydligt mycket enklare att hålla rent när det inte står något
på golvet.


Fler bokhyllor hittar ni idag hos Fabrikens alla medlemmar.

5 kommentarer:

  1. Ser riktigt mysigt ut med hyllan där bredvid fönstret! Själv har jag väldigt svårt att skiljas från mina böcker...
    Ha en fin tisdag! Kram

    SvaraRadera
  2. Du har fått en award, kika in hos mig! Trevlig tisdag!

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Ja tycker också att böcker kan gå vidare så fler vår glädje av dom. Försöker bara behålla dom vi gillar och som jag tror vi kan ha till äldre eller yngre i familjen.
    Din bokhylla i sovrummet tycker jag är jättefin direkt på väggen och fina konsoller!
    HA en fin dag!
    Hälsningar
    Monika

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig barnhylla du visar...jag blir smått nostalgisk!
    Ha en fortsatt bra tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  5. Hyllor är superfint som bokförvaring. När jag ser dina bilder kom jag på att jag glömde visa bokförvaringen i barnrummet :)
    /kristina

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra