torsdag 26 maj 2011

En stjärna i himlen


För ett tag sedan visade Viktoria ett väldans tjusigt papper hon hade köpt. Jag kommenterde och berömde det och nån vecka senare kom en rulle av samma papper på posten till mig från Viktoria.


Men de glada överraskningarna slutade inte där. När jag kom hem i måndags så låg det ett paket med det här fina tyget innanför dörren. Det var Erica som som bestämt sig för att vara snäll och överraska lite.

Så frågar ni mig så borde dessa två tjejer absolut få varsin stjärna i himlen för att dom är så himla rara och piggar upp en grå vardag med varsin härlig överraskning!!

13 kommentarer:

  1. så roligt att bli överraskad! Både pappret och tyget är fantastiskt vackra!
    Ha en fin dag!
    Ullis

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin överraskning! Mönsterna är otrolig vackra och pappret så otrolig färgglad!
    I like it!
    PS: Och jag vet redan nu, att du gör någonting underbart ur det. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt! Det finns ju inget bättre än sådana överraskningar! :-)

    SvaraRadera
  4. Men så roligt att få överraskningar på posten. Det är inte jag så bortskämd med iaf. Tänkte höra med dig hur du gör när du får så bra bilder på tyg och papper. Det är rätt vinkel, rakt framifrån liksom. Står du på stege eller hur gör du? :))

    SvaraRadera
  5. härliga fina överraskningar! :-)

    SvaraRadera
  6. Så herlig med slike overraskelser!

    SvaraRadera
  7. Hvilke overraskelser som ramler inn hos deg!!
    Det blir nok noe fint av begge deler:)
    Sonja ☺

    SvaraRadera
  8. Härligt med roliga överraskningar! Bland det bästa som finns enligt mig ;-)

    SvaraRadera
  9. det är riktigt fint med sånna vänner och sånna överraskningar!

    SvaraRadera
  10. Vad mysigt med överraskningar! Du pysslar på som vanligt;-) Så gulligt pysselrum:-*

    Om du fortfarande har beslutsångest angående förklädet så skulle du ju bara kunna vika in översta flärpen och sy ett kuddfodral. Ångrar du dig är det bara att sprätta;-) Jag gillade kombinationen av tyger!

    Önskar dig en fin och pysslig helg!

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  11. Oj vilka fina vänner du har! Det måste vara lycka:)

    Ha en superskön helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  12. Angående tapeterna så var jag bara lite nyfiken på var du hittar alla dessa raringar. Jag har inget pysselprojekt på gång, ty jag är en värdelös pysslare. Men tack fina du för ditt erbjudande! Trevlig helg!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra