måndag 2 juli 2012

Ett år senare...


Ungefär ett år efter det att jag köpte dom här hyllorna på loppis har jag nu äntligen målat och tapetserat dom. Ibland är jag lite trög i starten bara...


När jag köpte hyllorna var planen att dom skulle upp på väggen i Viggos rum. Men det var som sagt över ett år sedan och en del har hänt sedan dess. Både det att det istället kommit upp lite tavlor på den lediga väggplatsen i hans rum och att det nu ligger en bebis i magen som kanske ska flytta in i det rummet snart.

Så jag har lagt ut hyllorna (tillsammans med den här gula) i shoppen istället, om någon skulle vara intresserad.

23 kommentarer:

  1. Shit pommfritt vad snyggt! Underbara tittskåp! Höll i ett sådant (inte alls lika fint som dina) på loppis häromdan men när jag kom till kassan fick jag veta att det inte var till salu. Suck. Sökandet fortsätter!

    SvaraRadera
  2. Men hjelp så fine de ble!! og jeg har det akkurat likt, har noen slike hyller liggende jeg og som venter på maling og tapet...men det tar sin tid før jeg kommer igang. hihi... Men så er det jo så gøy når man blir ferdig og ser hvor fine de blir.

    masse lykke til med siste innspurt i graviditeten forresten.

    mange klemmer

    SvaraRadera
  3. Oj vad fina dom blev! Det är så fint att tapetsera i bak på hyllor :)

    SvaraRadera
  4. Tack för den fina kommentaren! Och vad hyllorna blev fina! Duktigt att göra färdigt dem:) kram

    SvaraRadera
  5. grymt snygga... gillar massor!

    SvaraRadera
  6. Du är som jag då vännen;) hihi fint blev det ialla fall!!! Kram

    SvaraRadera
  7. Supersnajdigt! gillar stort ;)

    SvaraRadera
  8. superfina!!
    en kanske lite dum fråga...jag är helt ny på decoupaga och undrar, decoupagelim och decoupagelack är helt skilda saker??
    använder du både lim och lack?
    Jag gjorde en bricka och använde decoupagelack både som lim och lack. det verka ha funkat men tror du att det våre bättre att använda lim först?

    SvaraRadera
  9. Ibland tar det tid men inte gör väl det något när slutresultatet bli så fint. Gillar den med serierna väldigt mycket.

    SvaraRadera
  10. må bare si det, den tegneseriekassen er den tøffeste jeg har sett!!

    SvaraRadera
  11. Finfina! Worth waiting for! :)

    SvaraRadera
  12. Snygga! Serietidningshyllan var speciellt fin:) rolig idé!

    SvaraRadera
  13. De är verkligen superfina båda. Lite extra gillar jag seriehyllan

    SvaraRadera
  14. Otroligt snygga och vilken härlig idé!
    Njut av dagen!

    SvaraRadera
  15. Ja, du har verkligen några extra timmar på dygnet du! ;)

    SvaraRadera
  16. Coola! Hoppas de hittar ett fint hem som kan matcha dem :)

    SvaraRadera
  17. Hyllene var kjempefine!
    Hææ...brukte du så lang tid på de...hehe...
    Kjenner meg veldig igjen ;)

    Ha det fint! :)
    Siw

    SvaraRadera
  18. Fina hyllor! Kul förresten att se att du virkade en såndär lite babykofta också :-) Har glömt kolla om min passar lille Olle...får göra det snart.

    SvaraRadera
  19. Gillar verkligen den med serietidningar, så smart och snyggt!

    SvaraRadera
  20. Jättesnygga hyllor! Vilken kreativitet!

    SvaraRadera
  21. Åh, vad läckra! Verkar pilligt att tillverka.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra