fredag 31 augusti 2012

31: Glädje


Sista dagen i fotoutmaningen. Sista temat. Glädje.
Om man tänker efter finns det en hel massa saker att glädjas över. Stort som smått. Allt från att ha en underbar familj där alla är friska och krya till mindre saker som glass och fredagsmys.


Mest glädjer jag mig givetvis över bästa Viggo och Flora. Mina fina barn.

Ska jag vara helt ärlig så glädjer jag mig också över att fotoutmaningen nu är slut och att jag rodde den i land. Nästan. Missade ju två temadagar där i mitten. Men en barnafödsel är väl ändå ett någelunda legitimt skäl för två dagars frånvaro. Eller?
Det har varit jättekul att göra hela fotoutmaningen men nu är jag sugen på att börja blogga " på riktigt" igen.


Fler bidrag på det allra sista temat i fotoutmaningen hittar ni hos Kristina.

Tidigare i fotoutmaningen augusti:

8 kommentarer:

  1. Och vilket fin avslut! :) Ha en mysig fredag!

    SvaraRadera
  2. Du har ju klarat utmaningen med bravur...!
    Ser fram emot dina kommande inlägg! Kram...

    SvaraRadera
  3. Vilken superfin tolkning!
    Ha en fin fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Heja du! Vilken bedrift!! Bra gjort. Flora är så vackert namn förresten...!

    SvaraRadera
  5. Ja du, att missa två (!) dagar pga av förlossning känns helt ok (galna kvinna!!) jag missade det där med hobby och är också ganska glad att det är över. Fast det har såklart varit en kick och jätteroligt.

    Härlig bild på hela familjen. Flora ser väldigt avslappnad ut ;)

    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Det är väldigt imponerande att du genomfört allt detta, tänk vad man missat när man varit avstängd från bloggvärlden under sommaren! Flora är ett underbart namn, och stort grattis!

    SvaraRadera
  7. Åh, vilken fin tolkning av temat! och du lyckas med en nyfödd bebbe, det är imponerande!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra