torsdag 9 augusti 2012

9: Frukost


Jag skulle kunna skriva en hel roman om hur fantastisk måltiden frukost är. Inget går väl upp mot en stor härlig frukostbuffé. Sitta länge, länge och smaska på alla godsakerna. Men även en vanlig hemmafrukost i köket mjölk och flingor är ju galet gott. Eller kaffe och smörgås för 20 kr på jobbet smakar ljuvligt det med.

Frukost is the shit, helt enkelt. Så man kan säga att nionde temat i fotumaningen passade mig som handen i handsken.

Fler frukosttankar och bilder hittar ni hos Kristina.

Tidigare i fotoutmaningen augusti:

6 kommentarer:

  1. Jag instämmer helt! Jag ÄLSKAR frukost. Det är bäst :)

    SvaraRadera
  2. Älskar muggen! Har tyvärr aldrig varit en frukostmänniska. Jag äter, men inte mycket. Om jag inte bor på hotell för då rinner snålvattnet till och jag kan sitta i timmar :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Frukost är bästa målet tycker jag!
    Härlig bild, såg den ju på instagram tidigare också kom jag på :)

    SvaraRadera
  4. Jag är rätt nybörjare på det där med frukost måste jag erkänna.

    SvaraRadera
  5. Åh ja, frukost är det BÄSTA. Längtar faktiskt till imorgon bitti när jag ser din bild! :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra