fredag 9 november 2012

Trevligt folk...


När jag var gravid så hade jag en föreställning om hur otroligt mycket fina kläder jag skulle sy om dagarna till bebisen. Så har det inte riktigt blivit kan jag meddela.

Tidsbrist är bara förnamnet på tillvaron just nu. Jag lägger hela skulden för tidsbristen på allt trevligt folk omkring mig som det måste lunchas och fikas med hela tiden. Och den goa bebisen som jag måste borra näsan i magen på stup i kvarten.

Men då och då sätter jag mig i alla fall bakom symaskinen och svänger ihop ett miniplagg eller två. Igår blev det i enkel klänning i finaste stjärnvelour.


Och på tal om trevligt folk... jag och Flora har precis packat väskan för att flyga till Gotland över helgen. Vi har bokat in oss på Wisby SPA tillsammans med fem tjejkompisar som verkligen platsar i kategorin trevligt folk. En hel helg med tjejsnack, god mat, vin, massage, ansiktbehandling, skvaller, skratt och allmänt mys alltså.

Trevlig helg, gott folk!

18 kommentarer:

  1. Vad fin! Flora är så himla söt :D Trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  2. Fin klänning! Och härligt med spa!!

    SvaraRadera
  3. Men oj, vilken fin! Du tar inte upp beställningar? ;-)

    SvaraRadera
  4. Supersnygg klänning och underbar liten flicka! Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  5. Underbar tej o fin klänning.
    Låter fint med tjejträff...

    SvaraRadera
  6. Den ser inte så enkel ut! Superfin är den verkligen! :)

    Kul att du även gillar bloggen, dock hinns den inte med i samma utsträckning längre, och då är det tur och kul att Instagram finns! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jättefin klänning! Njut av helgen :)

    SvaraRadera
  8. lovely and the label is just great! Heather x

    SvaraRadera
  9. söt, sötare, sötast!
    Önskar dej en härlig helg!

    SvaraRadera
  10. Ursöt! Både Flora och klänningen!

    SvaraRadera
  11. Søt kjole til vesle Flora! Nydelig farge:)

    SvaraRadera
  12. Jättesöt klänning & tusen tack för det fina lapptäcket & mössan som kom häromdagen. Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  13. Superfin klänning! Underbar färg. Och jag är inte lite avis på din helg! Hoppas att du har haft det fantastiskt gott!

    SvaraRadera
  14. Ach wie niedlich.
    Liebe Grüße, Corina

    SvaraRadera
  15. Va söt hon är din lilla Flora! Och klänningen ser riktigt mjuk och härlig ut, fin!

    SvaraRadera
  16. Underbar dotter och klänning. Jag känner igen i det du skrev. Jag hade också sett framför mig att jag skulle pyssla och greja. Inte blev det så inte. Jag kan inte skylla på tidsbristen för den hade jag gått om. Det var ju mitt första barn. Däremot tappade jag all lust att pyssla. Jag hade så många tankar och idéer som skulle förverkligas men tji fick jag. Det som har varit jobbigast är att det nu har gått 1,5 år sen som min dotter föddes och det är först nu som jag har börjat att komma igång igen, fast i en väldigt lite skala.
    Det har varit jättesvårt att acceptera men jag har fått lära mig att inse att kroppen behövde en paus eller nåt.

    /Malin

    SvaraRadera
  17. å vilken fantastiskt fin klänning och vilken fantastiskt söt bebis! Vi förstår att du inte får mycket jort! Kram emelie och elin

    SvaraRadera
  18. Jättesöt! Hon är så fin lilla tjejen. Vilken fin namnlapp! Nya?

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra