torsdag 14 februari 2013

Att smälta ett mammahjärta


Förra året på Alla hjärtans dag fick jag ett hjärta av Viggo som han hade gjort själv på dagis. Jag tänkte då att "varmare än så här blir man inte i mammahjärtat, större än det här blir det inte". Men ack så fel jag hade. I år valde Viggo att ge sitt pysslade dagishjärtat till sin lillasyster. Det värmde mammahjärtat mer än någonsin tidigare.

Hoppas ni alla haft en fin Alla Hjärtans Dag och fått känna er lite extra uppskattade!

Bilden kommer från Instagram. Om ni vill följa mig där heter jag petranuhma.

5 kommentarer:

  1. Men så gulligt av honom! Blir ett fint minne att ta fram längre fram :)

    Tack för dina rara ord hos mig. Du slog huvudet på spiken med att man är ute efter lugnt med lite mer neutrala färger. Allt omkring en går i hundra knyck så då är det skönt att ha en lugn hemmamiljö :)

    Ha det gott och fin fortsättning på alla hjärtans dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. ...åh, så gulligt! Vilken kille du har! :)

    En hel massa ♥ från mig till dig idag!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra