fredag 8 mars 2013

Om jag hade en gigantisk trädgård, ett gäng rostiga cyklar och massa tid över...


...så skulle jag pimpa dom och ha en alldeles egen cykelutställning på tomten.


Inte för att jag vet vad egentligen skulle ha dom till eller ens vilja ha dom på tomten särskilt länge, men en del saker ser ju bara ut att vara så otroligt roligt att göra så det liksom kliar i fingrarna efter att testa.  


Men eftersom jag för tillfället varken har trädgård, ett gäng rostiga cyklar eller massa tid över så nöjer jag mig med att beundra dessa som stod i Sturegallerian idag.


Hoppas ni alla har en fantastisk fredag och att solen skiner lika starkt på er som på mig.
Trevlig helg, mina vänner!

6 kommentarer:

  1. Vilket underbart innlägg! Den där citronhojen skulle jag kunna tänka mig att cykla runt på! En liten bit i alla fall.. :)
    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  2. jag har ju en stor trädgård, och gamla cyklar är ju inte svåra att få tag på... typiskt, det stupar på det där med tiden! :-)
    Men fina bilder iallafall, trevlig fredag till dej!

    SvaraRadera
  3. Underbara cyklar! Men håller dom för en cykeltur tro!?! Annika

    SvaraRadera
  4. Men guuuud så underbara :) Den rosa!! Alla förresten.

    Trevlig helg till dig med!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Det är så vi skall göra med de tre cyklarna som inte används😍

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra