söndag 5 maj 2013

Blommor från arkivet


Jag har hunnit med en hel massa ditt och datt, städning, målning och solande idag. Men ingen söndagsbild har knäppts. Så det får bli lite färgprakt från arkivet. Buketten som stod på köksbordet i början av veckan blir mitt bidrag till Fabrikens söndagsbild.


Imorgon börjar nedräkningen på allvar, förresten. Bara fyra dagar kvar tills den här lattemamman byter fikamiljö från Stockholm till Paris ett par dagar. Som jag längtar!

Och så ett litet söndagstips för er som känner att ni inte kan få nog av mig. ;) För ett par vecor sedan så fick jag besök av Lovisa med bloggen Jag, en Loppista. Hon har ett projekt på gång som hon kallar Loppistan möter och det är precis vad det låter. Hon har varit runt för att träffa och intervjua olika personer och kommer varannan söndag publecera en ny intervju. Först ut var ett möte med Elsa Billgren för två veckor sedan och idag är det alltså min tur.

5 kommentarer:

  1. Vilken fin intervju med dig. Jag är alltid galet impad över din energi och företagsamhet och idérikedom ska du veta! Fin söndag <3

    SvaraRadera
  2. Så kul! Och vilken fin uggletavla och kuligt kort!

    SvaraRadera
  3. Kul med intervjun - alltid lika roligt att "lära känna" personen bakom bloggen lite mer. Du är alltid så kreativ och inspirerande! :)

    När är det du åker till Paris? Vädret ser ut att bli lite bättre nu så jag är övertygad om att det blir fantastiskt. Det är inte så mycket som slår Paris på våren.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Jösses vilka fina blommor. Tack för lästips och tack för din fina länk till min blogg, det värmde verkligen i hjärtat! Tack snälla du! Ha det fint och glad måndag!

    SvaraRadera
  5. Så roligt att läsa intervjun med dig! Och tavlan med ugglorna, älskar! Den hamnar på att-pyssla-ihop-listan ... någon dag. Fin inspiration du bjuder på.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra