torsdag 3 oktober 2013

Diamantkulmen är nådd


Jag har ju en viss förmåga att vara relativ enkelspårig i mitt pysslande. Hittar jag en ny sak jag gillar så kör jag på den tills jag nästan stupar och sedan vidare till nästa.
Det senaste heta är pappersdiamanterna. Ni har sett dom som piff på marmorbrickan och i mobiler hittills, men igår kom finalen. En megastor pappersdiamant av strukturtapet. Perfekt som lampskärm. 


Så nu har jag målat varenda vit porslinsgrej jag kommit över, spraymålat nästan allt jag äger och har och pyntat hela hemmet med pappersdiamanter. Det återstår att se vad som blir nästa hang up.

10 kommentarer:

  1. Ha ha, viss blir man lite såld på vissa pyssel/pynt. Sprayburken tycker jag dock är farligast att ha i handen ;) Den där diamanten var riktigt fin :)

    SvaraRadera
  2. De blir så otroligt fina... tänk dig en hel klunga med dessa lampor, skulle bli toppenfint över matbordet eller liknande. så fortsätt :) vet ja.
    Tack för alla fina ord du lämnar! de betyder massor!
    Du är en stor inspirationskälla ska du veta :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  3. oj, har du nått kulmen redan - kanske dags för en resa hit över till oss och pynta med diamanter...? ;) jag har ännu inte vikt en enda diamant trots att dom är på min todo lista sen länge. Så skicka hit lite av diamanthangup:en så tas det gärna emot!
    (har haft så bråttom ute, så det har blivit vädligt lite pyssel den senaste tiden)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det är inspirerande att du kan ta en god idé och göra den på så många olika vis. Gillar nog denna version allra mest!

    SvaraRadera
  5. Inget fel på enkelspårighet när det är så snyggt :) Tackar för inspirationen, dina fina kommentarer och glad torsdag!

    SvaraRadera
  6. snyggt... jag spårar också in ibland, men jag tror att du är snäppet värre, och bättre! :-)

    SvaraRadera
  7. Säger bara. Wow! Snowpuppe släng dig i väggen ;P

    SvaraRadera
  8. Du är så duktig som tar tag i alla idéer också! Hos mig ligger många och skvalpar tills de känns oaktuella...

    SvaraRadera
  9. Snyggt med en jättediamant!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra