söndag 20 april 2014

När man inte ens behöver ge det där lilla extra

 
I vissa miljöer behöver man inte ens anstränga sig det lite extra.
 
I vissa miljöer räcker det liksom med att köpa ett knippe påskliljor för 19 kronor och ställa i glasvaser för att det ska se fantastiskt ut.
 
 
Har man en glasveranda som badar i ljus och med utsikt över Mälaren, ett fantastiskt gammalt slagbord, loppisfyndade pinnstolar och korgfåtöljer och tre olika uppsättningar loppisporslin så behövs det inte så mycket mer än ett knippe påskliljor och en härlig grillmiddag för att skapa den rätta Påskaftonsstämningen.
Det där med dukning är en piece of cake hos svägerskan, med andra ord.
 
Fler söndagsbilder hittar ni hos Fabriken.
Jag tar en snabbtitta där sen fortsätter jag njuta av påsken och årets bästa väder hittills.

5 kommentarer:

  1. Ååå! Så fiiint! Känner stämningen hela vägen hit. Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är ju inte utan att man blir lite avis på en sådan glasveranda! Det ser verkligen jättemysigt ut, hoppas att ni har haft det lika bra under hela påskhelgen!

    SvaraRadera
  3. ser ju fantastiskt trevligt ut... en glasveranda skulle man allt ha!

    SvaraRadera
  4. Men åh, varför bor inte jag sådär, jag skulle göra mig jättebra i den miljön ;-)

    SvaraRadera
  5. Väldigt, väldigt fint! Njuter av bilderna och längtar mig bort!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra