torsdag 22 maj 2014

Doften...!

 
Att plocka in naturen är dagens torsdagstema i Fabriken och jag kan säga att; ja, det gör jag. Så ofta och så mycket jag kan. Doften som just nu möter en när man kliver in i hallen hemma... Mmmmm!
 
 
Mer än så hinner jag inte nu. Livet tar plötsligt för mycket tid.
Ikväll jobbar jag undan och tömmer inkorgen så gott det går, imorgon ska jag pussa på mina barn så jag står mig för tre dagar framåt och på lördag morgon far vi till London. Hoppas återkomma nästa vecka med laddning härliga bilder och sköna tips till er.
 
 
Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. lovely... ha en alldeles underbar helg!

    SvaraRadera
  2. Bon Voyage kära du! Och doften, det är en av mina bästa.

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar resa - kram-kram
    ps. mycket bilder på instorma, please.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra