onsdag 1 oktober 2014

Pinterest lately

 
Om jag hade haft det här köket och köksbordet hade jag förmodligen inte rest mig ur fläcken på hela dagarna. Här skulle jag vilja sitta i timmar...
 
 
Ja, förutsatt att jag inte hade haft det här sovrummet med det här ljuvliga fönstret. Då hade jag förmodligen legat till sängs för jämnan.
 
 
Och det här är ju bara fint, helt enkelt. Superfint!

 
Med största säkerhet inte så jag hade inrett mitt barnrum, men ändå härligt och galet. Och uppfriskande med något som inte ser ut som allt annat.

 
Att sitta här med en kaffe och en bulle... Magiskt!

 
Kavajen, kappan, kimono... nej, vad är det för sorts plagg människan har på sig egentligen? Svinsnygg är den hur som helst. Grande Vill ha!

 
Kanske att man ska kila ner i källaren och hämta upp alla gamla terracotta-krukor igen...

 
Jag försöker. Allt vad jag kan, nästan varje dag.
 
Alla länkar och bildkällor (och massa, massa, massa mer inspiration och ögongodis) hittar ni såklart på Pinterest.

3 kommentarer:

  1. Jag tror jag såg att han å dusty deco har köpt lägenheten på översta bilden ;) ?!

    Och den där kappan och hela hennes outfit. Give me now! Det måste ju vara en kappa i sladdrigt material typ va?

    Njut av dagen finaste du!
    KRAM,
    u

    SvaraRadera
  2. UUUUU vad mycket snyggt och sista budskapet printade jag ut direkt och satte upp här på kontoret.. Tack för inspiration. / emelie

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra