fredag 15 oktober 2010

Man är inte bättre än att man kan ändra sig...


När jag och mannen flyttade ihop så hade han en kista hemma som han hade hittat på loppis för en 50-lapp nån gång. Jag gillade den inte alls och tänkte att den ryker vid första flytten. Men på nåt sätt lyckades han övertala mig och den stannade. Vilket jag är grymt glad för idag, för nu gillar jag den supermycket! Tycker den är jättefin och dessutom praktiskt. Fungerar som vår förvaring för sängkläder och filtar och är även en utmärkt bänk att sitta på när man ska klä på Viggo ytterkläderna.

Man är inte bättre än att man kan ändra sig, som sagt och kistan kommer få stanna länge, länge hos oss! :-) 

2 kommentarer:

  1. Oj vilken mysig blogg du har! Så mycket fint pyssel, inspiration och annat roligt! =)

    Här kommer jag titta in lite då och då! <3
    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Jättefin kista! Jag såg ju en sådan fin svart koffert på blocket i våras som jag ångrar såå att jag inte slog till på. Liite samma stuk som er kista faktiskt fast svart med mässingsbeslag....

    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra