onsdag 12 oktober 2011

Kan man annat än att älska...


...en människa som har en affär fylld med finast saker ett öga skådat...


...och som bara två ynka dagar efter att man lagt sin beställning, levererar ett härligt paket med alla finfina sakerna inslagna i silkespapper!?!

Svaret är såklart att: Nej, man kan omöjligt göra annat än att älska Sofia och hennes underbara affär - Mokkasin!


Och sitter ni där och funderar vad som var i det fina paketet så kan jag avslöja att där låg den här roliga lejongalgen...


...24 små söta robotar som höll Viggo bubblande glad och sysselsatt hela eftermiddagen och kvällen...


...en påse med pärlor som direkt fick det att klia i trä-pärlarmbands-fingrarna...


...och den roliga bokstavsbannern som man t.ex. kan skriva You make me happy eller Tjejhelg med.

12 kommentarer:

  1. Härligt! O tack för mer tyg :-) Hoppas du såg att jag tackade dig på bloggen också!

    SvaraRadera
  2. Nej, jag tror faktiskt inte att man kan annat än älska det! :)
    Jag har inte hunnit med att titta in i hennes webbutik. Men nu ska det ske!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. ELSKER robotene :) Så gøy med pakke i posten.. Og nydelige pulsvarmere du har laget.

    Ha en fortsatt fin høstuke. Her nærmer det seg vinter...

    klem

    SvaraRadera
  4. Hej! Vilken succé hon skapat...fina saker du köpt. Jag är sugen på de svarta bokstäverna också...kram kram

    SvaraRadera
  5. Vilka fina saker du köpt. Pärlorna blev jag helt såld på. Måste in och kika på dem jag också. Tack för beskrivningen! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Ååååh, dom där pärlorna!!! Hoppas det är okej att jag dregglar ner din blogg lite?

    SvaraRadera
  7. Det er så utrolig mye fint i den nettbutikken!!

    Ha en fin høstdag! :)

    SvaraRadera
  8. Åhh hon har såå mycket fina saker i sin shop! Jag har inte gjort någon beställning än... men nu blev ag sugen igen!

    SvaraRadera
  9. Finfina saker! Jag måste också beställa från henne, men jag väntar nog tills det är dags att ge mig själv en födelsedagspresent. :) Pärlorna måste jag ha, älskar sådana! (har två armband med såna pärlor)

    Ser att tyget kommit fram också, toppen! :)

    SvaraRadera
  10. Mange lekre saker i den pakken!
    Fint stilleben du hadde laget:)
    Klem

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra