söndag 22 april 2012

En surdeg mindre...


Det är lusigt hur en del saker bara inte blir gjorda, hur många gånger man än tänker på dom... Dom här byxorna har legat tillklippta i en hel evighet utan att bli ihopsydda. Och när jag till sist tog tag i det så tog det inte mer än en halvtimme att sy ihop dom. Varför gjorde jag det inte tidigare?!


Ibland är det svårt att komma till skott helt enkelt. Men, vad skönt det är när man äntligen tvingar sig själv att ta tag i surdegen. Och Viggo blev väldigt nöjd med det senaste tillskottet i garderoben.

10 kommentarer:

  1. klart att han blev, de är supersnygga med stjärnorna...! Jag är precis som du, och just nu sitter jag framför datorn istället för att ta tag i mina surdegar...! :-)

    SvaraRadera
  2. Tänk om det bara var ibland som det var svårt att komma sig för ;P
    De blev ju snyggare nu än när de var nya!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. Ha, nu läste jag för fort - trodde du hade lagat hål på knäna :)

    SvaraRadera
  4. Och nu fick jag en idé. Jag undrar jag om inte stjärnor ska täcka hålen på lillebrors jeans här. Snyggt tycker jag!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  5. Ja åh vad skönt det är när man väl tar tag i saker som man borde.. Ur snygga juh! :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Visst är det skönt att äntligen slutföra ett segdraget projekt. Resultatet blev ju alldeles strålande!

    SvaraRadera
  7. Du gör så snygga byxor med bra passform, vad är det för ett mönster du använder?
    //Hanna

    SvaraRadera
  8. Fina, snygga stjärnor i intressant material, verkar slitstarkt!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra