fredag 20 april 2012

Thank God it´s Friday


Man gör vad man kan och tager vad man haver... En solig frukost med banan och färska jordgubbar är dagens första försök att stänga det gråa, tråkiga regnslasket ute och låtsas om som det inte finns.

Den är efterlängtad, denna fredag och helg. Vi har inga direkta planer utan ska nog bara hänga och ta det lugnt. Jag tänker mig att jag äntligen ska lyckas sy ihop Viggos byxor som legat tillklippta på bordet i flera veckor nu och kanske både påbörja och avsluta med senaste virkprojekt som jag köpt garn till.
Vad har ni för fredags- och helgplaner?

Oavsett vad ni hittar på så önskar jag er en trevlig helg!!

14 kommentarer:

  1. vad härligt det låter...! Själv skickar jag mannen till tyskland en vecka, så det är inte en helg att se fram emot, men vi ska ha supermys innan han åker iallafall! Njut av helgen, kram...

    SvaraRadera
  2. En helg utan en massa planer ger väl en härlig känsla av frihet.. Min helg är även den "fri för egen tolkning" men några skidturer ska jag väl få till. Ha de gott

    SvaraRadera
  3. Regn och blask är inte favoritvädret. Men mysigt att vara hemma och lyssna på regnet som smattrar.
    Lillebror är hemma och vi skall baka bullar.

    Trevlig helg och lycka till med sömnaden.

    SvaraRadera
  4. Fredag er beste dagen i uken :o)

    Jeg håper du får akkurat den helgen du vil ha.
    KLEM

    SvaraRadera
  5. Gott med jordgubbar. Skall åka tvärs över hela landet till öland på en snabbvisit och överlämna en "liten" tvåårspresent: Tre stubbar som efter inoljning och raspning blivit till utomhuspallar. Med virkade sittdynor till. Att ha vid sandlådan:-)Lite konstig present. Men lite rolig med. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar frukost! Lyxigt värre! :)

    Visst är det skönt med sådana helger - där man inte har så mycket planerat. Äntligen kanske det finns tid för de där projekten som bara ligger och väntar på att fixas :)

    Hoppas att din helg blir fin!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. God helg til deg og dine! Håper den blir full av solskinn og mys! :)

    SvaraRadera
  8. Soligt? Här vräker snön och det känns att det är november... :(
    Vi ska förbereda oss inför besök av släkt från Ryssland... ska bli jättemysigt! :)
    Ha en fin fredagskväll! :)
    //Lana

    SvaraRadera
  9. Önskar dig detsamma!! Här blir det slit i trädgården som står på schemat. Ska äntligen få ordentligt vårfint där ute!! /Louise

    SvaraRadera
  10. Önskar dig den bästa helgen. Nu håller vi tummar och tår för sol!!!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  11. Låter helskönt i mina öron. Själv ska jag förhoppningsvis mest göra det samma. Ett loppisbesök ska jag nog hinna med också, varför frångå sina rutiner liksom.:)
    Good luck med virkprojektet! :)

    SvaraRadera
  12. Det blir lite socialt och så lite lugnt.. Känns skönt med helg i allafall! Vi önskar dig en riktigt toppenhelg! kram emelie och elin

    SvaraRadera
  13. Här blir det till att sitta på södran kl.10-14, sen får vi se vad vi hittar på för tok..beror lite på väder och vind..här har snön kommit tillbaka på visit idag..hoppas den inte planerar att stanna länge.. =/ suck..

    Ha en toppenhelg!
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra