onsdag 18 april 2012

Finaste gudisen


Min fina gudson posserar i sitt senaste tillskott i Popetotrora-garderoben.

Idag tar jag en paus från kontoret för att gå på seminarier och föredrag på Münchenbryggeriet. Härligt och inspirerande brukar det vara, men jag blir alltid lika fascinerad när jag går på sånt här, över hur trött man kan bli framåt eftermiddagen av att bara sitta och lyssna på folk som pratar. Jag har verkligen tappat lyssna-på-föredrag-förmågan sedan jag slutade plugga.

Önskar er alla en skön onsdag!!

10 kommentarer:

  1. Ja, visst är det fascinerande? Hur klarade man fyra år på universitetet liksom? :)

    SvaraRadera
  2. Håller helt med, det är inte mycket som är så ansträngande som att sitta still och lyssna! Fin mössa på fin kille!

    SvaraRadera
  3. Vansinnigt söt med den mössan! :)
    Visst är det märkligt att man kan bli så trött på seminarier? Brukar ofta vara nödvändigt att ta en lov förbi de där karamellskålarna som brukar finnas lämpligt till hands så där framåt eftermiddagen.

    SvaraRadera
  4. Guuuud vilken sötis! Och vilken väldigt snygg mössa! Bra kombo.

    SvaraRadera
  5. Mössan är ju så rasande fin, men ögonen på modellen är ju helt bedårande. Vilken blick! :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Men guuud vilken lien sötnos och mössan är ju helt underbar!

    SvaraRadera
  7. UNDERBAR bild! Jättefin mössa!

    SvaraRadera
  8. Hmmm...undrar just om man inte blev bra trött framåt eftermiddagen även när man pluggade? Med det är väl då det är hög tid att leta fram lite choklad och annan snabb energi. :-)

    Söt mössa!

    SvaraRadera
  9. Vilken sötnos i finfin mössa! Jag blir väldigt trött av nya intryck och sociala tillställningar.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra