torsdag 26 april 2012

Ready for takeoff


Väskorna är packade, bekväma promenadskor framtagna, alla resetipsen memorerade och Viggo är lämnad hos mormor och morfar (fy bubblan vad jobbigt det va, jag kommer sakna ihjäl mig efter lillskiten). Tidigt som attan imorgon bitti bär det av mot New York!

Så nu blir det tyst här för nån vecka framåt, men vill ni se hur vi har det där borta kan ni hänga med på Instagram (jag heter petranuhma) för där kommer jag säkerligen lägga upp bilder. Jag hoppas framför allt på att det bli många soliga bilder från mysiga uteserveringar.

Önskar er en trevlig vecka med och en härlig Valborg!

15 kommentarer:

  1. Trevlig resa! PS: Läste om dig i Amelias vårnummer...skoj!

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa! Och hoppas solen lyser på er mycket speciellt då ni hänger i parken.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt! Hoppas att ni får en toppenresa! :)

    SvaraRadera
  4. Underbart!
    Have a safe flight!!

    SvaraRadera
  5. Ha en fin tur! :)

    SvaraRadera
  6. Ha den bästa resan av dom alla =)

    SvaraRadera
  7. Å så underbart! Ha en finfin resa!

    SvaraRadera
  8. God tur til verdens beste by!!!

    SvaraRadera
  9. Ha det så himla gott over there :-)!!

    SvaraRadera
  10. Trevlig resa!!! Tusan vad härligt ni kommer få! /Louise

    SvaraRadera
  11. Åh, vad spännande! Klart jag vill se hur ni har det och drömma om New York!
    Trevlig resa!

    SvaraRadera
  12. Jag önskar dig den bästa resan. Men det vet jag ju att ni får!
    Kramar

    SvaraRadera
  13. Nu är det alltså dags. Ser fram emot full rapport när du kommer hem!! Spanar på Instagram så länge. Man kan aldrig få för mkt NY.
    Kram Anna

    Ps. Att längta är bra.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra