tisdag 10 april 2012

Underbart är kort

Snabbt som attan var påsken slut för den här gången. Även om jag tycker vi hann med en hel del och träffade massa trevliga vänner så är listan lång även på de saker vi inte hann göra och dom vi inte hann träffa. Tiden räcker inte till, helt enkelt. Men men... det har varit fem härliga lediga dagar och det känns skönt att det är veckans första jobbdag men redan tisdag.


Lite sytt hann det bli i helgen också och ska man sy när det är påsk så måste det såklart vara gult.

Annars då... jo, jag lusläser tips, skriver shoppinglistor, väljer och vrakar bland alla restaurangtips och laddar upp med härliga bilder på miljön inför New York-resan.
Bara 17 dagar kvar nu!!

12 kommentarer:

  1. Vårfint täcke...! Vad härligt att ha en resa att se fram emot, känns ju lite lättare att jobba då :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin filt du har sytt! Jag laddar för fullt här med för vår NY-resa... men för min del är det typ 30 dagar kvar;-)

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken fin! Låter inte fel att resa iväg...

    SvaraRadera
  4. Lovely spring colours - so pretty!

    SvaraRadera
  5. Finfin! blev peppad på gult nu.. Och så får jag passa på att gratulera till magen lite sent såhär, vad roligt!

    SvaraRadera
  6. Om du slutar skriva om Ny så slutar jag läska dig med sötsaker!? :-) Behöver jag skriva att jag är så avundsjuk på er? L'esquina och Spice market är två riktiga favoriter, jag skulle inte missa dem om jag var du! Åh. Lyllo dig!!

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar "påsk"filt!

    SvaraRadera
  8. En riktig vårfilt verkligen härliga färger.
    Spännande med NY resa vill också åka dit igen. Glöm inte bort att gå mycket i parken den är helt underbar.

    SvaraRadera
  9. Underbar filt. Verkligen härligt påskig. Den kan väl bara hänga framme som pynt helt enkelt?

    NY är jag inte alls avis på...inte alls.... ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Som alltid är filten mycket fint komponerad. Gult är så otroligt fint i rätt nyanser! Bra jobbat..

    SvaraRadera
  11. Härliga gula färger! Finfint täcke helt enkelt.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra