onsdag 27 juni 2012

Casa Cederblad/Karlsson


Då och då tar jag med kameran hem till folk jag känner och går lös med en riktigt fotoattack hos dom. Tidigare har ni fått en tour hos min kompis Maja och hos min svägerska. Den här gången fick kameran hänga med hem till mina föräldrar...


...välkomna hem till Casa Cederblad/Karlsson.


Det är fantastiskt roligt att gå omkring med kameran hos andra och hitta saker och detaljer att fota. Lite omväxling från ens egen hem som känns som att det fotat från varenda vinkel och vrå hundra gånger om.

5 kommentarer:

  1. Kul att se! Det slog mig precis vilket "språk" namnet på din blogg kommer ifrån, haha. jag är lite trög i starten ibland ;-) Hoppas allt är bra med dig+fam (inkl magen)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad mycket snyggt det fanns där då!

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig idé! Och va många fina möbler de har, riktiga pärlor!

    SvaraRadera
  4. Vilket trevligt hem med många fina detaljer! / Annika

    SvaraRadera
  5. så mye fint!
    digger den kleshenger-tingen!
    jeg hadde også en fotorunde hjemme hos mine foreldre for litt siden, noe mor syntes var kjempemorro, for jeg fant jo så mye fint som hun liksom ikke hadde "sett" på lenge ;)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra