fredag 24 augusti 2012

24: Landskap


Några bilder från Sveriges vackraste landskap - Öland.

Av förklarliga skäl inte dagsfärska dock. Jag är ju hemma i Stockholm och snusar på mjuk bebishud. Inte på Öland och fotar till fotoutmaningen. Men snart styr vi kosan dit igen. Sista helgen i september åker vi ner och hälsar på min bror som bor där sedan i april.

Ett gigantiskt tack till er, föresten. Tack för alla gratulationer och rara ord om lilla fina Flora härom dagen!!

Fler tolkningar av dagens tema - Landskap - i fotoutmaningen hittar ni hos Kristina.

Tidigare i fotoutmaningen augusti:

2 kommentarer:

  1. Jag hade ju inte fattat något! Men nu fattar jag :) Grattis igen och snusa på. Viktigare syssla finns ju inte :)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Den översta med all sin fina himmel är underbar.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra