onsdag 11 september 2013

Rom, Paris, London och NY på allra finaste sätt


En del saker är finare än andra och en del saker är så fina att man dör en smula.
Jag föll handlöst och pladask när jag såg de fantastiska stadsprinten från Rifle Paper hos Mokkasin. Olika sorters stadskator och bilder har man ju sett både här och där men dom här var något i hästväg. De finaste jag sett.


Medan jag fortsätter klura på vilken (eller vilka) stad jag ska beställa som print i den större storleken så bläddrar jag i och njuter av skrivbordskalendern för 2014 med alla tolv stadsmotiven. Allteftersom månaderna passerar nästa år så kommer självklart även dessa mindre stadsmotiv klippas ut, ramas in och bli till mindre tavlor.

1 kommentar:

  1. Så fantastiska tavlor det kommer att bli! Är det du som har vikt svalan? Har alltid velat kunna det. Lär du ut? Vi ses snart, har ju mycket att ta igen. ...

    och svaret är New York, Barcelona, Paris och Rom. I precis den ordningen. Så det så.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra