fredag 10 januari 2014

En klassiker gör festen

Till alla er som nu ligger sömnlösa om nätterna och undrar hur det går med mitt utlovade festande kan jag avslöja att det går ganska bra, tack. Lite extra fest i vardagen har jag allt lyckats klämma in. Ett lite festligare fredagsmellanmål än vanligt och en ganska så piffig dukning förra helgen, snabbt ordnad med hjälp av en gammal Elle-tidning. Och det här fullkomligt älskar jag. Konfetti på fredagsmyset a.k.a fest i vardagen. Genialt.


 Och hörrni... det klassiska Musikquizet. Med Spotify är det hur enkelt ordnat som helst, det är fantastisk roligt (i alla fall om man är en sån sucker för spel, tävlingar och utmaningar som jag) och visst ger det lite känsla av fest med ett quiz när ni har gäster.

4 kommentarer:

  1. JA! Quiz är roligt. Det måste helt klart plockas tillbaka som fest-intro framöver! Gillar ditt mellanmål :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att festa igång nya året;)

    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Ja, tänk vad mycket lättare det blivit med Spotify jämfört med fester där någon spelat in blandband med musiktävlingar. Vet att jag vid ett tillfälle bad att få en kopia av kassetten efter en tävling eftersom någon bemödat sig om att spela in 25 intron. Those were the days, eh? Kul men eftersträvansvärda band men lättare nu!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra