torsdag 10 januari 2013

Favorit i repris

Fabrikens första torsdagstema detta 2013 innebar en härlig trip down memory lane bland gamla teman. Favorit i repris. Svårt, som alltid, att bara välja ut en favorit bland alla godingar.

DIY-temat är givetvis en stor kandidat till favoritplatsen. Pyssel och knåp ligger mig alltid varmt om hjärtat. Och när jag tittar igenom mina gamla temainlägg så kommer även färgtemat högt på listan. Gillar verkligen bilderna jag tog till det. Och Höstens moodboard. Ett riktigt roligt tema att tänka och skapa kring. Advent, glöggfest och juldukningen känns alla passé och uttjatade nu precis efter jul och nyår, men jag är säker på att när jag fått lite distans till julen och så smått börjar längta efter 2013 års upplaga, så kommer även dessa teman hamna högt på topplistan. 


Så, slutligen om jag ska välja en Favorit att köra i repris så blir det Kök och porslin
Idag blir en bra dag. 
Jag älskar mina kaffekoppar. Ett glad, positiv liten hälsning vid frukostbordet varje dag. 


I samma temainlägg skymtades även en snabbt pimpad tändsticksask. Tack, ni fina besökare för att ni tar er tid att titta in och tack för alla rara hälsningar och kommentarer ni lämnar. You light up my day! 

Hos Fabriken hittar ni fler favoriter i repris idag. Ska bli spännande att se vilket tema som kniper flest topplaceringar på Favorit-listan.  

12 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina muggar! Letar snygga tekoppar just nu med ljus och lykta. Tips?

    Ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
  2. Fine kopper!
    Jeg liker den dekorative fyrstikkesken din:)

    SvaraRadera
  3. De är så himla fina, de där kopparna och faten!

    SvaraRadera
  4. Snyggt jobbat Petra. Håller med, jul känns så 2012.... :)

    SvaraRadera
  5. Kök och porslin är onekligen ett favorittema. Gillar muggen! :) Kram

    SvaraRadera
  6. så fina koppar du har!
    Visst är det kul att fabrikens teman är tillbaka igen:)

    Ha en mysig kväll

    kram

    SvaraRadera
  7. Vakre bilder og nydelige kopper:) Artig med fabrikens tema:)
    Kos deg i helga:)
    Klem fra Trine:)

    SvaraRadera
  8. Så himla fint du pimpat tändsticksasken! Har för mig att du visat något liknande på IG också. Det sak jag göra!!

    SvaraRadera
  9. Hoppsan! Jag missade visst favorit i repris. Hade ingen aning om att vi var igång. Men hade jag valt så hade jag valt samma som du :)

    Gillar ditt inlägg :)

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Jag missade att Fabriken kört igång igen! Men roligt tema!
    Fint porslin!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra