måndag 20 september 2010

Kan inte bestämma mig...


Fick hem det här tyget från Mjuka tyger idag och jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker om det egentligen. När jag hittade det i webshoppen så tyckte jag att det var lite kul eftersom det var svart. Det är nog nästan det första svarta barntyget jag sett. Jag velade fram och tillbaka om jag gillade det eller inte men så klickade jag hem 1 meter i alla fall. Idag kom det på posten men jag kan som sagt fortfarande inte bestämma mig för vad jag tycker om det.
Ja ja... det får nog bli nån tröja och mössa av det till att börja med så får jag se vad jag tycker då.

I paketet från Mjuka tyger låg även 1 meter av detta tyg. Gult med bruna apor. Och det är jag helt säker på att jag gillar! :-) Jättefina och starka färger!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra