onsdag 22 september 2010

Påfyllning i kortförrådet


Det behövdes en påfyllning i förrådet med kort här hemma så jag plockade fram alla papper, dekorationer, sax och lim och satte igång. Det är så bra att ha lite färdiga kort hemma för det är ju inte alltid man har tid och ork att sätta ihop ett kort precis när nån fyller år. 



När korten var klara blev det en födelsedagspåse också till en kompis som fyller år nästa vecka. Nu återstår det bara att hitta nån fin present att lägga i påsen. :-)

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina kort du gjort! och vilken inspirerande blogg sen! Hit kommer jag tebax:)
    Kul att du är med i min tävling!
    kram Tessan

    SvaraRadera
  2. Kanonfina kort du gör och presentpåsen var jättegullig. Nu har jag kollat in din fina blogg och även tittat på allt du klipper o syr o virkar o säljer på SIGNERAT.se. Du är verkligen skitduktig! Jag ska lägga in mej som följare på din blogg så jag får se mer av det du gör!
    Kram och tack för dina uppmuntrande ord om mina "alster".
    Ulrika

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra