onsdag 20 oktober 2010

Lite shopping

Sprang in på Lagerhaus idag på lunchen och dom hade fått in så mycket nytt fint att jag verkligen fick vara sträng mot mig själv för att inte shoppa för mycket. :-) Men några saker fick jag med mig hem i alla fall:

Två fina lila kuddar som passar perfekt till kudden jag sydde av halsduken för ett tag sedan.

Kökshanddukar, som precis som muffinshandduken, ska bli delar av lapptäcken.

Den här söta uggleljuslyktan som såklart var omöjlig för mig - som har fått dille på ugglor - att motstå.

Och till sist en tvättsvamp i form av en bulle. Tror ni inte att det kommer bli mycket roligare att städa i köket med denna?! :-)

4 kommentarer:

  1. Fina saker!

    Svar: Mönstret bakomälgen är ett vykort. Hade varit fint som tapet! :)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga saker du shoppat! Bullsvampen vill jag oxå ha.... får göra ett besök i nästa vecka tror jag ;-)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha! Jag vill med ha en sådan skursvamp!!! Den var ju supersöt! Och min son är ju född på kanelbullensdag så det är ju ett måste i detta hemmet!!
    Ja, du MÅSTE köpa Waltherhus, vilken härlig känsla jag har haft här köket idag, jag kommer troligen bränna ganska många värmeljus denna hösten :) De har fler storlekar och sorter på Fridas Gård, om du klickar på någon av mina länkar så kommer du direkt till rätt sida osv (jag hade lite svårt att hitta dem först, därför la jag upp en direktlänk :) )

    Ha en härlig torsdag!
    Kram ia

    SvaraRadera
  4. Snygg lampa, finns den i form av en örn?
    Görel

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra