fredag 19 november 2010

Min alldeles egna shop


De senaste dagarn har jag knåpat på en egen shop. :-)
Jag syr ju och pysslar en hel del och allt jag gör får inte plats här hemma. Men det kanske finns en plats för vissa saker hemma hos någon av er istället?! Jag kommer lägga ut lite saker allt eftersom och det blir nog en salig blandning av sytt, virkat, målat och klippt och klistrat och så lite tyger då och då när jag rensat tygskåpet.

Så glöm inte att kika in ibland för att se om det finns något som faller dig i smaken! Länk till shoppen hittar ni högerkolumnen här bredvid.

Och för att fira att jag öppnat en shop så skickar jag med en liten överaskning till alla som köper något, fram till jul!

Här ser ni ett exempel på vad ni hittar i shoppen. Två glada filurer som jag knåpat ihop nu ikväll.

Ha en härlig fredagkväll, allihopa!!

7 kommentarer:

  1. Snygg shop! Prylhyllan är fantastisk!


    M @ Lit de Parade

    SvaraRadera
  2. Vad kul,jag har också börjat på en egen. Lycka till.

    SvaraRadera
  3. Kul, jag har också funderat lite på en men vet inte om jag hinner med :). Tycker du det fungerar bra att sälja på Signerat?
    Trevlig kväll till dig med!!

    /Mia :)

    SvaraRadera
  4. O va roligt! Hoppas att det kommet gå bra och att du säljer mycket. Kram

    SvaraRadera
  5. Åhh vad kul! Då skall jag genast in och kolla ;-)

    SvaraRadera
  6. Jättefint. Det känns lite som du har fler timmar på dygnet än oss andra. Virkar/syr du i sömnen? Jag är sjukt sugen på prylhyllan, men snart finns det inte en millimeter över på väggen i E. rum. Jag överväger...
    Kram Anna

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra