onsdag 9 februari 2011

Pimpade klädhängare


Så fort jag ser träsaker på loppisar och på andra ställen så börjar det snurra bilder i skallen. "Hur skulle den där se ut med lite färg på?" eller  "Man kanske skulle måla några lager och tapetsera..."

Nu senast var det två klädhängare jag sprang på och var tvungen att ta med hem. Ursprungligen trärena och rätt tråkiga, nu målade och tapetserade och betydligt roligare.


Den lila klädhängaren är dock numer också ett bevis på att det ibland går lite väl fort när jag gör saker och ting. Jag lyckades nämligen sätta tapeten på fel sida först.


Det blir liksom lite extra lyxigt, med tapet på baksidan som ska sitta mot väggen också. ;-)

14 kommentarer:

  1. Vilka söta klädhängare, och en Väldigt kul idé!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Suuperfina! Såå himla stor skillnad, här blir det nog en copycat av mig i framtiden ;)

    Kram Mia :)

    SvaraRadera
  3. hahaha... det blir inte alltid som man tänker... men fina blev de!

    SvaraRadera
  4. Jättefina och väldigt lyxigt med tapet på baksidan också :)

    Kram Elvira

    SvaraRadera
  5. Läckert! Ja ibland går det väääl fort...
    Har en sådan där hängare hemma hos mamma i källaren tror jag! kan bli en finfin present!

    SvaraRadera
  6. Otroligt vilken fantasi du har och va läckert det blir..:))ha en skön och härlig dag nu..Kram/Annelie

    SvaraRadera
  7. Åhh vad fina dom var! Den lila var helt i min smak ;-)
    Jag är precis som du och tänker alltid så när jag är på loppis och hittar något trärent...

    SvaraRadera
  8. Oh! Den där lila skulle passa perfekt i dotterns rum i sommarstugan. Matchar lapptäcket jag vann av dig i höstas...

    SvaraRadera
  9. Hej hej!

    Vilka härliga saker du gör.

    Jag älskar också att gå på loppis och fynda saker man kan göra om. Det ligger dock många sådana projekt i mitt pysselrum nu:)

    jag lägger till dig på min blogg så att jag säkert hittar tillbaka.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Ja, nästan vad som helst kan bli fint med lite färg och tapet :) Och värre "misstag" kan man ju göra en råka sätta tapet på fel sida, som du sa, bara extra lyxigt :D

    KRAM!

    SvaraRadera
  11. Vad fint det blev med tapet på dem! mycket roligare än "tråkträ" :-) Ha en bra dag!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  12. Så smart, og virkelig friskt og fint!
    Flotte tapeter du har brukt. Jeg har sett på innlegget ditt lenger nede, og skal ta og bestille noen meter med tapetprøver, jeg også:) Supert tips!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra