torsdag 22 december 2011

Jul i Alperna


Nu blir det några dagars paus från bloggar, pyssel och julstress. Faktiskt blir det paus från hela Sverige för nu är väskorna färdigpackade och vi åker till Österrike för att fira jul och åka skidor med mina föräldrar och syskon.

Jag kan inte ens beskriva hur härligt det ska bli att åka bort och hur mycket jag längtat efter en hel veckas semester. Viggo har fått sina livs första skidor och pjäxor och jag är säker på att han kommer göra succé i pisterna.

Jag önskar er alla en underbar jul!!

18 kommentarer:

  1. Wao så fantastisk med jul i alpene, det høres helt magisk ut. Kos dere masse masse og riktig god jul kjære deg!
    Klem Hilde

    SvaraRadera
  2. Men det låter ju alldeles fantastiskt gott! Ha det så himla bra och ha en underbar jul bland backarna :-)!!

    Stor julkram!// Erica

    SvaraRadera
  3. Så herlig å reise bort og feire jul med familien din:)
    Kos deg i juleferien og kos deg i Alpene spesielt:)

    Klem fra Trine:)

    SvaraRadera
  4. God Jul och ta det lugnt i backarna!
    Kram...

    SvaraRadera
  5. Åh vad skönt, ha en underbar semester!

    SvaraRadera
  6. Hej lyxlirare! Mozartkulor=enkelt!
    Odensenougat skäres i små kuber, lite mindre än en sockerbit, rullas in i marsipan och doppas sen i smält, mörk choklad! Jag har dekorerat lite oxå med smält vit och vanlig choklad men det är lika gott utan. Klart! Vi måste bytas nåt snart igen! Det är så kul!!!

    SvaraRadera
  7. Men vad härligt! Önskar dig och din familj en fin resa, God jul och Gott nytt år!

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  8. Men dra mig baklänges vad lyxigt!!! :)

    God Jul!

    SvaraRadera
  9. Tack för det otroligt fina paketet!!! Barnen blev jätte glada och jag med såklart.

    God jul och gott nytt år!!!
    Ha det bäst och sådär semesterlyxigt man bara kan ha det!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  10. Ha en underbar semester och god jul och gott nytt år!

    SvaraRadera
  11. Sväng tryggt, störta lagom :)

    En annan som är uppväxt i Tärnaby och bara hade slalomskidorna som fritidssyssla känner en viss avund :))

    GOD JUL

    SvaraRadera
  12. Önskar dig och de dina en fantastisk jul. Vit blir den iallafall har jag räknat ut :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  13. Så härligt det låter!! Då vet jag en som garanterat får en vit jul i år?! Ha en fantastisk semester och en god jul!! Kram Louise

    SvaraRadera
  14. Åh vad härligt. Hoppas att det går bra för Viggo i backarna.

    Ha en riktigt fin jul, fina du!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Se upp i backen, fyra hål i nacken!!! Tittar in igen för att tacka så mycket för det fina paketet i julklappsswapen!!! Hoppas mitt paket till dig kom fram innan ni for! /Louise

    SvaraRadera
  16. Himmel va mycket du har hunnit pyssla och donat med sen jag hälsade på här sist! Du är otrolig gumman! <3

    Önskar dig en god fortsättning! <3
    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  17. Låter så härligt och bilden ger en skön frihetskänsla! Hoppas att ni har haft en riktigt skön, kul och avkopplande resa! :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra