söndag 20 januari 2013

Söndagsbild #3


Den planerade lunchen hos vännerna, skidåkningen och långpromenaden i solen ströks snabbt från söndagens To do-lista när vi konstaterade i morse att Viggo var magsjuk. 
Istället har större delen av dagen spenderats inomhus pysslandes med lite ditt och datt. Startskottet för toalettrenoveringen gick strax efter lunchtid och nu väntar jag som bäst på att lager ett på väggarna ska torka så jag kan måla nästa. Vita fräscha väggar blir det. 

Och appropå vitt. Vilka galet fina krispiga vintervita inlägg vi överöstes med i torsdag. Som en enda lång ljusterapisession att surfa runt bland dom. Favoriterna sparade jag i en ny board på Pinterest.

Hos Fabriken kan ni se fler favoriter från torsdagens krispiga tema och självklart hittar ni även fler söndagsbilder. 

Önskar er ett par mysiga sista timmar på veckan och en bra start på nästa! 

7 kommentarer:

  1. vad roligt att köra igång med lite renovering...! Ser fram emot resultatet!

    SvaraRadera
  2. Jag ska också srax sätta fart med badrummet. Kul med nytt och fräscht. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Badrumsrenovering, heja! Men magsjuk Viggo, buuu! Stackars liten. Vi har en feberkille här hemma. Och en himla pigg lillasyster. Kram!

    SvaraRadera
  4. Fy för magsjuka, hoppas det blir lindrigt!

    SvaraRadera
  5. Å neje.. magsju.. nä, jag säger inte en djävulens påhitt högt.
    Hoppas att den blir kort, inte smittsam och nästan är helt över redan. Huanemej! Och krya på er.

    SvaraRadera
  6. Usch, hoppas han kryar på sig snart!

    Nu måste jag ju in och kika på din nya board också!
    Ha en kanonbra start på veckan!

    SvaraRadera
  7. Insåg just att jag missade det temat... hmm... det går inte så bra just nu :)
    Hoppas att han kryade på sig och att ni andra klarade er från magsjukan.
    Lycka till med badrumsrenoveringen.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra