måndag 30 september 2013

Att snygga till i bokhyllan


Ibland gör jag sådana saker som får min man (och kanske fler med honom) att seriöst undra om jag spårat ur totalt eller om jag bara har för mycket fritid.


Som till exempel att klä in alla fotoalbum i tapet för att det ska se finare ut i bokhyllan.


Men han kan ju trösta sig med att skulle det vara så att jag har för mycket fritid så lär det nog ändring bli på det nu. Femton fantastiska månaders mammaledighet är slut och imorgon är det dags att hoppa i de propra kläderna, plocka fram det intresserade hmm:andet och den viktiga minen och åka till jobbet igen.

5 kommentarer:

  1. Ja, ibland undrar jag hur du hinner med allt ;-) Men fint blir det alltid!

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt blev det i alla fall! Skönt att man inte är ensam om att syssla med sådant ;)
    Lycka till på första arbetsdagen! kram kram

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev i bokhyllan. Gillar verkligen jordgloben också. Hoppas du får en riktigt bra första dag tillbaka på jobbet imorgon! Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Men snyggt blev det! Lycka till med jobbandet :)

    SvaraRadera
  5. Sådana "ryck" kan jag också få. Trots att jag i princip alltid känner att jag har för lite tid. Men det där vilsamma intrycket kan ju ge mer än man tror. Kanske precis vad som behövs de dagar du kommer hem från jobbet.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra