fredag 10 april 2015

Sånt jag jobbar med om dagarna

 
Vissa gånger gillar jag mitt jobb lite mer än vanligt. Som t.ex. när jag ansvarar för roliga kampanjer som If Stilsäkert. Igår satte vi sista touchen på landningssida, texter, bilder och allt annat material och nu äntligen kan vi visa resultatet av de senaste veckornas jobb.
 
Om ni är nyfikna på att se lite mer från Amelias härliga hem och få hennes bästa inredningstips så får ni inte missa det här.
 

 
Så fram med fredags-popcornen nu och kolla lite film.
Trevlig helg!
 
PS. Vill ni bekanta er med konstnären, inredaren och nya Äntligen Hemma-profilen Hanna Bastin, så hittar ni hennes avsnitt här. Och nästa vecka släpper vi två avsnitt till. Då får ni bland annat se resultatet av den här jobbdagen.

1 kommentar:

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra