måndag 26 augusti 2013

Muffinsformspimpning. Jo, men det är väl ett ord. Eller...?


De muffinsforms- och pappersmuggspimpade ljusslingorna har skådats både här och där den senaste tiden och nu har även jag spatserat iväg och inhandlat en ljusslinga och ett par paket kakformar.

Julia har varit aningens missnöjd med graden svarthet i sitt rum så ljusslingan är mitt försök att blidka henne en aning och få henne att sluta tjata om svarta gardiner, svart fondvägg och att få måla skrivbordet svart. Tiden får utvisa hur länge min strategi håller. Jag tippar på en sisådär två-tre veckor. Högst.

5 kommentarer:

  1. snygg... tänker att jag också skulle ta och göra nåt liknande, när tid finns...!
    Men du, ge henne ett par svarta gardiner vetja, det har jag just hängt upp i Gideons rum. Snyggt... och svart!

    SvaraRadera
  2. Fiffigt. Håller med föregående kommentator: Ge med dej med de svarta gardinerna, annars kanske det slutar med en svart fondvägg, det kan ju bli aningen mörkt ;) (Annars är ju den lila färgen på väggen dösnygg! Känner mej aningen avis) ;)

    SvaraRadera
  3. Haha det är ju bra att du försöker iaf! Väldigt fin ljusslinga :)

    SvaraRadera
  4. Går alla igenom den fasen? Tror det, precis som prinsessfasen :) Fint blev det i alla fall.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra